خـواجـوی کـرمـانـی






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


˙·٠•●♥حس زیبا ♥●•٠·˙


دلم که حلقهٔ گیسوی یار می*گیرد

درون حلقه نشستست و مار می*گیرد


بهر کجا که روم آب دیده می*بینم

که دامن من شوریده کار می*گیرد


نگار تا ز من خسته دل کنار گرفت

ز خون دیده کنارم نگار می*گیرد


غلام آن بت چینم که سرحد ختنش

طلایهٔ سپه زنگبار می*گیرد


دو چشم آهوی روباه باز صیادش

بغمزه شیر دلانرا شکار می*گیرد


چو یاد نرگس مست تو می*کنم بصبوح

مرا ز غایت مستی خمار می*گیرد


ز مشک چین چه خطا در وجود می*آید

که خط سبز تو از وی غبار می*گیرد


سرشک دیده که بر چشم کرده*ام جایش

چه اوفتاده که از من کنار می*گیرد


چو دم ز نافهٔ زلف تو می*زند خواجو

جهان شمامهٔ مشک تتار می*گیرد




خـواجـوی کـرمـانـی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 3 بهمن 1391برچسب:,ساعت8:27توسط وحید SODAGAR | |