دلنوشته های من






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


˙·٠•●♥حس زیبا ♥●•٠·˙

 
نگران نیستــ َم

اما

فقط...

تا بخواهی در فکرِ تو بارها مرُدِه ام…


می خواهم آدم برفی درست کنم

جیب پالتو ات را خوب بگرد

ببین از پارسال

دست های من آن جا نمانده؟

من "ندار" بودم ، عروسک قصه ام پرید ...

"دارا" که باشی "سارا" با پای خودش به سراغت می آید ...

 

چـه رســم تلخــی سـت

تــــو ، بــی خـــبـر از مــن

و

تمـــام مـن ، درگـــیر تــو


عزیـــزم حـــتی دیــــگر نمیـــخواهم آرزویــت باشــم

آرزو میکـنــم

او

آرزوی تـــو باشد

و

آرزوی او

دیــگری

!

تـــو را دوست ميدارم . . .

چه فـرق مى کند که چــــــــــــــ ـرا ! ؟

يــــــــــــا از چــــــــــــه وقـت!

يـا چطـور شـد که . . . !

چه فــــــــــــــ ـرق ميکـند ؟!

وقتى تــو بـايـد بــــــــــــــ اور کنـى . . . که نمـى کـــــــــنى

و من بــايـد فـرامـــــــــو ش کــنم . . . کـه نمـــــى کـــــنم

اين روزها تَـلـــخـ می گذرد ،

دستم می لرزد از توصيفش !

همين بس که :

نفس کشيدنم در اين مرگـِ تدريجی ،

مثـل خـودکشـی استـ ،

بـا تـيــغِ کُـنــــد . . .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:زیبا,شعر ,گل, جدایی, افسوس ,شادی,ساعت18:6توسط وحید SODAGAR | |