دلنوشته های من






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


˙·٠•●♥حس زیبا ♥●•٠·˙

 زن

جوری عاشقت میشه 


که حس میکنی 

هیچوقت از پیشت نمیره... 

ولی 

وقتی که میشکنه 

جوری میره 

که حس میکنی 

هیچوقت عاشقت نبوده...

 


دلم می خواهد نامت را صدا کنم! 

یک طور دیگر! 

جوری که هیچ کس صدایت نکرده باشد! 

یک طور که هیچ کس را صدا نکرده باشم! 

دلم می خواهد نامت را صدا کنم! 

یک طور که دلت قرص شود که من، هستم…! 

یک طور که دلم قرص شود که با بودن من، تو هم هستی 

دلتنگ که شدی پیش من بیا… 

کمی غصه هست…با هم میخوریم ..

نگـاهـم داغ دار شده است ؛ 

تــو را به وسعت ِ يک تماشـاي ِ سيــر 

کــم دارم 
من دعا مي كنم تو را داشته باشم 

تو دعا مي کني ديگر نباشم 

بيچاره خدا ! 

نوشتـــــــه هـ ـایم را مـی خوانیــــــ و 

می گـــــویی چهـ زیبــــــا.... 

راســـــــــــــــــــــت ی!!! 

درد هایـــــ آدم هــــــــــا زیـ ـبایی دارد؟! 

به انتظار فصل تو تمام فصل ها گذشت... 

چه بد گذشتــــــــ ! 

خدایا به تو سپردمش نگهدارش باش؛ 

اما ازت می خوام, 

یه روز یه جای زندگیش, بدجوری یادِ من بندازیش ...!!! 

آرزویـــــــ منـــــ مـــاندنـــــ اوستــــ ... امـــّا........... 

اما خُدایــــــا اگر آرزویـــــ او رفتــــنــــ منْــــ اســـتــــ ؛ 

آرزویـــــــ او را بـــرآوردهــــ کـــــــنــــ !! 

مــــــنْـــــ دیگر آرزوییـــــــ ندارمــــــ 

نمی دانم تو چه نسبتی با اشک داری که تا نامت بر زبانم جاری می شود , 

تا یادت در قلبم شکل می گیرد ، اشک از خانه چشمانم سرک می کشد ...! 

فقط پلی بودم برای عبورت 

فکر تخریب من نباش عزیزم 

به آخر که رسیدی دست تکان بده خودم فرو میریزم...! 
نمـی دانــم چـه رابـطه ای ست ... ؟ 

بیـن ِ نبــودنـت بــا رنـگ هــا ... ! 

دلـتنگ ِ تــو کـه مـی شـوم 

زنــــدگــی ام ، 

سیـاه مـی شـــود !!! 
 

 

 

 

همه ی حق های دنیا مال تو 

اصلا هر چه تو میگویی همان 

هر چه تو می خواهی همان 

فقط 

بگو 


با 

این دل چه کنم 

دارند مرا به کشتن می دهند این دلتنگی ها ... 

 

 


تو آنجـــا من اینجــــا 


همه راستـــــ می گفتند 

تو کـــجا من کـــجا؟؟؟؟!!!!! 
 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 4 بهمن 1391برچسب:التماس, ماندن ,شکایت ,احساس,ساعت18:24توسط وحید SODAGAR | |