روزایــــــــــــــــــــ بی تو بودنو از تو دلم خط می زدمــــــــــــ






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


˙·٠•●♥حس زیبا ♥●•٠·˙

 روزایــــــــــــــــــــ بی تو بودنو از تو دلم خط می زدمــــــــــــ


واسه رسیدن به نگاتـــــــــــــــــ از همه چی دل می کنمـــــــــــــ

حرفای عاشقونمو مرهم قلبت می کنمــــــــــــــــــــــ

یه آسمون حرفــــــــــــ دلو فدای عشقت میکنمــــــــــــــــــ

توی تاریکی ساحل تو شدی فانوس دریـــــــــا

بزار اعتراف کنمــــــــــ که مثه تو نیست توی دنیــــــــــــــا

قول میدم قسم بجونتـــــــــ آخرین خط و نشونه بجون خودت نباشیـــــــــــ

مگه من تو دنیا غیر تو کسی دیگه ای دارمـــــــــ

من فقط می خوام به تو بگمــــــــــ

دوست دارمـــــــــــــــــ

واسه داشتنت رو اسم خیلی ها رو خط کشیدمـــــــــــ

جز تو هیچکسو ندیدمــــــــــــــــــــــ هیچ صدائی نشنیدمـــــــــــــــــ

واسه اینکه با تو باشمـــــــــــــ اونا رو کنار گذاشتمــــــــــــــــ

در ازای با تو بودن از همه اونا گذشتمـــــــــــــــ



نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت14:49---22 بهمن 1391
دوست دارم مي دوني كه اين كار دل گناه من چيست پاسخ:ممنون پسر دایی نظرت چیه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 22 بهمن 1391برچسب:,ساعت13:22توسط وحید SODAGAR | |