اجازه خدااااااااااا






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


˙·٠•●♥حس زیبا ♥●•٠·˙

      اجازه خدا؟؟!!

می شه من ورقه مو بدم؟!

می دونم وقت امتحان تموم نشده...

می دونم هنوز کسی رو نفرستادی تا ورقه مو بگیره...

اما دیگه نمی تونم ادامه بدم...هر کاری می کنم نمی تونم...

هنوز هیچ جواب درستی پیدا نکردم که توی ورقه م بنویسم...

ورقه م پر از اشتباه و خط خطیه...ورقه مو که نگاه می کنم حالم به هم می خوره...

می شه من ورقه مو بدم؟؟!!

می خوام جواب های درست رو ببینم...

می خوام از این همه شک و تردید رها بشم...

حتی اگه به خاطر گندی که به امتحانم زدم بخوای تنبیهم کنی...

می خوام از این جلسه ی امتحان که لحظه به لحظه ش جز عذاب چیزی نیست برم بیرون...

می شه من ورقه مو بدم؟؟؟!!!

می خوام بیام پیش خودت...

اجازه خدا؟؟؟!!!

می شه من ورقه مو بدم؟؟؟؟

!!!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:,ساعت22:17توسط وحید SODAGAR | |