دلت شکست فدات بشممطلب ارسالی ازامید






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


˙·٠•●♥حس زیبا ♥●•٠·˙

 منو ببخش بخاطرت دوباره چشمام شده خیس

   یا مثل من اگه کسی به فکره دردایه تو نیس

   خودت میدونی که برام از خودمم مهمتری

   ببخش که هرشب از تو یه فکر و خیالم میگذری

    ببخش اگه هرجا میری دلم برات شور میزنه

   تا برنگردی پیش من دلواپسی ماله منه

ببخش اگه هردفعه من تو آشتی پیش قدم میشم

مغرورم اما پیشه تو تازه خوده خودم میشم

 از سر شوق عشق اشکی که رویه گونمه

   ببخش میلرزه دلم وقتی سرت رو شونمه

     وقتی تورو میبینم نگام همش سمته تو

       تموم آرزوی من دیدنه لبخنده تو

          اگه دلتو میزنه حرفای پر محبتم

           دلخور نشو از دسته من بزن به پای غیرتم

            صحبته رفتن که میشه بی اعتنایی میکنم

               ببخش اگه محبتو از تو گدایی میکنم

                   وقتی دلت میگیره من به بودنم شک میکنم

                    ببخش اگه به یاد تو پلکامو روهم میذارم

                   هر شب تو رویای منی،چیکارکنم؟دوستدارم

                 وقتی یکم تو خودمم اون لحظه های بی کسی

                خودم میفهمم عزیزم که واسه من دلواپسی

               وقتی میبینی چشام دوباره بارونی شده

             چه مهربون میشی گلم وقتی میپرسی:چی شده

           پراز غروره دله من ولی تو بی افاده ای

         تعارف نمیکنم گلم تو خیلی صاف و ساده ای

        هرجوری که حساب کنم بازم تو از من خیلی بهتری

    ♥♥دلت شکست فدات بشم♥♥

♥♥♥قسم به جونه تو خودم با اشکام جوش میدم اون دله مهربونتو♥♥♥


dc426.4shared.com/img/4FfMf-nu/s3/307602_1979...



نظرات شما عزیزان:

jesi
ساعت8:27---25 دی 1393
مرسی امید جان واقعا عکس قشنگیه likeeeeeeeeeeeeee و متن زیبایی هم بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: