دلنوشته های من






















Blog | Profile | Archive | Email | Design by | Name Of Posts


˙·٠•●♥حس زیبا ♥●•٠·˙


نقطه ضعفت،موهای بلند من بود

می خواهم کوتاهشان کنم بر نمی گردی؟




بیـــــا و به هم ریختگی افکــــارم را ببینـــ

کــــه لحظه ای، نبودنتــــ

معماییستـــ ،

سختــــــ ...




مخاطب خــاص " من" ، شما هستید !

چرا که من هرچـه برای " او " نوشتم ...

خــواند و خندیــد و بــاور نکــرد !!


گوشه نــدارد که یـکـــ گوشه اش بنشینمـــ ...

و نفسی تــازه کنمـــ ...

گــرد گــرد استـــ ..

این زمین..

ایــنــ روزگــــار ...




این روزها می گذرند….

ولی من به این سادگی

از این روزهای تلخ نمی گذرم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در جمعه 6 بهمن 1391برچسب:,ساعت13:23توسط وحید SODAGAR | |